zondag 24 februari 2013

taart van papier

Terwijl het buiten alweer sneeuwt. Had ik weer eens tijd om creatief bezig te zijn. Deze keer geen echte taart, maar een taart van papier.
Het idee heb ik van Elke kaart een feestje! Ik ben zelf erg tevreden over het resultaat. 
Ik kan niet wachten tot ik een hobbykamer heb. Alle spulletjes netjes gesorteerd in bakjes en laatjes. Zodat ik overal zo bij kan en niet alles elke dag weer hoef op te ruimen.




Qua taarten staat er binnenkort weer een workshop (mijn 2e) en een paastaart in opdracht op de planning. Ik kijk er met veel plezier naar uit!
Daarnaast wil ik zelf graag binnenkort deze taart nog maken, die ik gezien heb op Pinterest: 
kopje met chocolademelk
 

2 opmerkingen:

  1. Wat gaaf, een 2e workshop!!! :D En wat is de taart leuk geworden :D Zou idd wel handig zijn he, zo'n hobbykamer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Patricia, wat heb je die taartpunt mooi gemaakt, erg goed gelukt! En als je die koffiekoptaartjes kunt maken dat lijkt echt een toppertje. (in mijn ogen dus moeilijk) Die zou ik dan weleens willen zien... Liefs, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen