woensdag 22 mei 2013

Rad

Voor mijn werk leek het mij leuk om een rad te maken. Ik had bedacht om geen vast middenbord te maken, zodat ik hem ten alle tijde kon aanpassen als ik hem voor iets anders wilde gaan gebruiken.
In eerste instantie ga ik het bord gebruiken voor tussendoortjes. Ik schrijf op het krijtbord verschillende snelle tussendoortjes als:
- galgje
- lingo
- dans
- blind tekenen
- wie ben ik
- etc.
Ik heb het bord nu in 8 vakken verdeeld, maar dit kan dus ook aangepast worden in 2 t/m 32

Ik heb het rad samen met mijn vriend gemaakt. Nadat ik hem mijn idee had vertelt heeft hij alle onderdelen uitgezaagd. Ik heb alles geverfd, de spijkers erin geslagen en het krijtbord stickervel erop geplakt. Mijn vriend heeft alles daarna in elkaar gezet.

En dit is het resultaat:




Geen opmerkingen:

Een reactie posten