donderdag 3 oktober 2013

zelf chocoladerepen maken

Ik mocht 3 maanden geen chocolade ivm een dieet. Op een gegeven moment ga je dat toch echt missen. Ik had een mal gekocht en had deze daarom nog niet kunnen uittesten. Afgelopen week was het dan zover. Het resultaat is echt leuk!
Ik heb in de vorm hazelnoot-walnoot-pistachenoot-rozijnen gestopt en deze gevuld met getempereerde pure chocolade. Hierp heb ik transfer papier gelegd, waardoor je een leuk effect krijgt. Om niet alles zelf op te hoeven eten, had ik een deel van de reep versierd met chocolade-schrijf-stiften en er iets opgeschreven voor mijn jarige collega.

Het is echt leuk om te doen en helemaal niet moeilijk! Je kunt nog eindeloos variëren!


We hadden de luchtbelletjes eruit geslagen, maar bij het drogen bleken er toch nog een aantal in te zitten, vandaar die gaatjes.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten