maandag 5 mei 2014

Chocolade workshop van Robért van Beckhoven

Na de geweldige dag van gisteren (de housewarming) had ik vandaag het geluk dat ik een chocolade workshop van Côte D'or chocolade bij Robért van Beckhoven mocht volgen. Een top weekend dus!!!

We werden verwelkomd met een drankje en een chocolade bol. Hierna kregen we eerst uitleg over chocolade van Robért. Hierna gingen we naar de keuken waar Robért allerlei dingen voor ging doen zoals chocolade op temperatuur brengen, chocolademousse maken, chocolade bavarois maken, vouwchocolade maken, chocolade nestje maken, spuitchocolade etc etc. Kortom heel veel informatie!! Super leerzaam en mega leuk!

Daarna mochten wij in tweetallen aan de slag. Na de zeer veel informatie van Robért, was het even inkomen, waar we eigenlijk geen tijd voor hadden en met chocolade werken is snel werken. Ik weet wel dat onder tijdsdruk werken niks voor mij is.
De tijd van de workshop was voorbij gevlogen. We mochten met onze taart met Robért op de foto en daarna gingen we nog wat drinken met een hapje erbij.
We gingen naar huis met een goodybag vol met côte d'or chocolade mmmmm en onze gemaakte taart en chocolade figuren.
De foto's van de dag krijgen we nog toegestuurd. 

Ik heb nog een hele dag lopen stuiteren van enthousiasme zo leuk, leerzaam en lekker ;) was het!! 


taartje van chocomouse - vouwchocolade  - slierten chocolade

beker met spuitchocolade - chocomouse en versiersel

chocoladebakje gemaakt met een ballon - chocololly en chocolade


Geen opmerkingen:

Een reactie posten