maandag 5 mei 2014

Het is weer even geleden.....

Het is weer een hele tijd geleden dat ik iets op mijn blog geplaatst heb. Dit komt, omdat ik ondertussen verhuisd ben en 3 maanden bezig ben geweest met het verbouwen van mijn huis. 

Het waren 3 zeer intensieve maanden waarin we super hard gewerkt hebben om alles voor elkaar te krijgen. Het was vooral heel zwaar, omdat je in feite 2 fulltime banen had met daarnaast nog een leven waar even niet veel meer van over was. We hadden een hoop tegenslagen gehad, ze zeggen dat dat erbij hoort, maar op het moment zelf is het echt niet leuk en zeker als het de ene na de andere is.
MAAR we hebben er iets heel moois voor terug gekregen en ook super veel geleerd tijdens de bouw. Olaf weet bijvoorbeeld nu heel veel over elektriciteit en we kunnen zelf behangen etc etc. 
We zijn nog niet helemaal klaar - en echt klaar ben je nooit - maar we kunnen het nu weer een stuk rustiger aan doen en naast het klussen genieten van het huis en van het leven naast je werk.
Tijd dus om een aantal blogs te plaatsen, want ik heb na het verhuizen niet stil gezeten.

1 ding wat ik van mijn huis graag wil showen is de zelfgemaakte kapstok gemaakt door mijn stiefvader en geschilderd door mijzelf ~ precies degene die ik graag wilde!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten