zondag 5 oktober 2014

servies beschilderen

Samen met mijn moeder heb ik een workshop servies beschilderen gevolgd.
We mochten een fruitschaal beschilderen. Dat kwam goed uit, want die had ik nog niet. Het was echt super leuk om te doen. 


Meteen ook een setje stiften aangeschaft. Het zijn penseelsiften van Edding. Ze werken super fijn!
Nu thuis aan de slag, maarja wat ga je er allemaal mee beschilderen. Ik heb niet nog een heel servies liggen wat nog beschilderd moet worden ;)
Toen kwam ik op het idee dat mijn nicht ooit een blog had geschreven over delfts blauwe geboortetegels. Een super leuk idee!
Nu heb ik toevallig net een heleboel zwangeren/net geborenen in mijn omgeving dus dat kwam goed uit.
Ik heb de smaak te pakken :)
Ook de derde tegel is intussen gemaakt.









1 opmerking: