zondag 28 december 2014

een pot vol..... brownies

Als ik bij een beurs was, zag ik ze regelmatig voorbij komen; een pot vol... Ze zien er zo leuk uit! Ook leuk om te geven, maar..... ook leuk om er zelf 1 te maken. Op de site van gewoon Marieke zag ik een recept staan die ik heb uitgeprobeerd. Op haar site staan ook handige video instructies en ze maakt ook leuke printables. 
Mijn pot was net iets te klein (ik had een pot van 600 en had een pot van 650 nodig), dus ik heb een paar chocoladedruppels in een zakje apart erbij gedaan. Als extra heb ik er ook nog wat walnoten bij gedaan, uit ervaring weet ik dat die ook erg lekker zijn in brownies, geven net een extra bite.
De deksel heb ik bekleed met een rood papiertje.
Zo had ik een leuk kerstcadeautje om te geven.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten