zondag 3 mei 2015

petit four bordjes

Aan mijn vaders kant heb ik twee nichten (die zussen van elkaar zijn). Een paar jaar geleden zijn we begonnen met nichtendag. Elke keer is iemand anders aan de beurt om de dag te organiseren. 
Dit keer was ik aan de beurt. Het leek mij leuk om petit four bordjes te beschilderen. Ik heb al eens een topic over deze stiften geschreven: servies beschilderen. Zo had ik meteen weer een leuk idee om iets met deze stiften te gaan doen. Mijn nicht en ik hebben Blond Amsterdam als thema gebruikt. Het was voor mijn nichten even inkomen en inspiratie krijgen, maar daarna waren ze niet meer te stoppen en super enthousiast.
Ik ben er zelf ook weer helemaal happy mee! :) Was weer erg leuk om te doen!


Later heb ik er voor mezelf nog een aantal bordjes bij gemaakt, in totaal heb ik 9 gemaakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten