dinsdag 25 augustus 2015

Cameo Silhouette

Heerlijk om weer tijd te hebben voor mijn hobby!
Ik heb de smaak van de cameo silhouette weer helemaal te pakken. Ik ben op facebook lid geworden van verschillende silhouette groepen en heb zoveel inspiratie opgedaan, dat het gewoon jammer is dat mijn vakantie bijna afgelopen is ;)
Ik heb tot nu toe nog alleen met papier gewerkt en zelfs daarmee heb ik nog lang niet alles gedaan wat je met de silhouette kan. Ik zou dolgraag met vinyl en flex aan de slag gaan. 
Aangezien het de eerste keer is bestel ik de materialen liever de eerste keer niet online, maar koop ze liever in de winkel waar ik ook meteen advies kan krijgen.
Zover ik weet zit er hier in de buurt alleen 1 in Breda en laat die nou juist deze week dicht zijn.
Ik kon natuurlijk niet wachten, dus ik ben daarom gewoon met papier aan de slag gegaan. Het is eigenlijk een meer kleuren plaatje voor vinyl, maar zo kon ik alvast even oefenen. In groep 3 staat zoem centraal en deze heb ik gemaakt voor op de deur.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten