zondag 29 november 2015

cameo silhouette

Afgelopen tijd ben ik weer lekker met mijn cameo silhouette bezig geweest.

Flex
Mijn stagiaire was jarig en ik heb met de kinderen een tas (van Xenos) versierd en met flex een tekst erop gemaakt. De kinderen hebben met textiel stiften er tekeningen op gemaakt. Een persoonlijke tas die hij straks ook nog kan gebruiken. 
Ik heb op pietenmutsen (van Action) en jute zakjes (van Xenos) de naam van 2 logeetjes en ons nichtje gemaakt. Zo hebben ze leuke en gepersonaliseerde sint cadeautjes.


vinyl
Mijn eerste vinyl project bleek toch iets moeilijker en lastiger dan ik dacht; een tekstbord maken. Uiteindelijk is het toch gelukt. Niet helemaal perfect, de zinnen lopen een beetje schuin, maar niet gek voor de eerste keer. Ik heb eerst een canvas doek grijs geschilderd en daarna de tekst erop geplakt.
Mijn tweede project met vinyl; Ik heb mijn broodtrommel opgefleurd. Ik heb een broodtrommel die ik steeds vaker voorbij zag komen. Zo kon ik oefenen met mijn silhouette en heb ik een leuke broodtrommel die makkelijk te herkennen is.
Hierna heb ik een leuk schilderijtje gemaakt. Ik had op een hobbybeurs een leuk uilenschilderijtje gemaakt, maar de verf is helemaal aan het vervagen. Toen kwam ik op het idee om met vinyl aan de slag te gaan, erg leuk om te doen :) (foto is van slechte kwaliteit)


glas ets
Ik heb wat leuke glas ets cadeautjes gemaakt. Voor mijn directeur die van baan veranderde een leuk aandenken met bijpassende onderzetters. Voor mijn nicht en haar kinderen een leuk verjaardagscadeau met bijpassende onderzetters. De letters waren nog best een crime, maar het is uiteindelijk toch redelijk gelukt.


papier
Mijn moeder werd 60 en mijn stiefvader 65. Ik heb leuke slingers gemaakt (nog geen foto van de slinger voor mijn stiefvader). 
Mijn moeder had ik op de dag zelf verrast met een bloemetje en een home made high tea met verse smoothie.

Mijn volgende project staat alweer klaar: een glasblok lamp maken voor de feestdagen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten